lördag, november 14, 2009

can you hear what I'm saying?

Hemkommen från lugnet. Bilresan gick bra, men var väääldigt tråkig. Såg en ren på vägen, han (eller det kan lika gärna ha varit en hon vad vet jag?) stod mitt i min fil, men jag såg den (bäst att säga den så jag inte förolämpar renen) i god tid och det hände inget annat än att Tara vaknade av att jag saktade ner bilen.

Snart ska jag fara iväg och jobba. Kul ens. Men det ska nog gå och bra och jag får tänka att lördagar ger extra klirr i kassan. Men jag är ganska täppt i ena näsborren så ett nässpray skulle ju inte sitta helt fel att ha med sig, men eftersom jag inte har något sådant får jag helt enkelt klara mig utan. Jag hoppas att Uppsalaborna hör vad jag säger, annars får de väl gissa vad som sägs. Det är ju alltid kul. Nej, om jag kanske skulle lägga mig ner en stund för att vila så att kvällen inte blir alltför jobbig.

Inga kommentarer: