tisdag, oktober 06, 2009

to do today or tomorrow?

Har drömt konstigt inatt, det var Idoluttagning och det gjordes med en vattenpistol (?). Det var väldigt konstigt, men så var det. Sen blev det en ordentlig frukost för att förbereda mig för kvällens gympass. Yes, ska på cirkelstyrka som det så fint heter och jag ska träna med min fina svärmor. Det blir skoj. Lyckades till och med precis fixa så att jag slipper åka buss till Bersika, det känns bra. Men jag funderar dock på om jag ska cykla in till stan en sväng för att handla lite grejer eller om det kan vänta till imorrn då jag ska på stan med Sandra. Hm... Svårt, men å andra sidan är det ju lika bra att vänta till imorrn för det är inte livsviktiga saker. Nej, jag stannar hemma och tar det imorrn. Så enkelt blir det.

1 kommentar:

e|in sa...

max factor 2000 calorier ;) hoppas allt är bra med dej!