torsdag, oktober 22, 2009

these boots are made for walking.

Mitt lag fick storstryk, men jag gjorde ändå tre mål. Great! Dock var jag loj idag för jag hade fel skor. Min kära sambo tog med sig mina skor upp för han har inga innebandyskor (de kommer in till affären imorrn) och jag fick ta mina löparskor. Visst de är skönare att springa i än de andra, men usch så illa de är att spela innebandy med. Huvva. Fötterna är lite ajaj, men jag ska vila dem så det går nog över snart.

Jag ska äta lite lunch nu för att få i mig lite energi för klockan sex är det gymmet som gäller igen. Då heter passet Hybrid. Det ska tydligen vara en blandning av kondition och styrka. Känns som att jag behöver det. Haha... Men innan jag går iväg och äter något vill jag bara säga; Grattis! Äntligen får alla rätt till ett kyrkobröllop. Det var verkligen på tiden.

Inga kommentarer: