torsdag, oktober 22, 2009

hello muscles!

Dagens pass gillade jag skarpt. Kondition och styrka i ett. Underbart. Jag ska verkligen fortsätta gå på torsdagarna. Dock höll jag på att ta kål (stavas det så?) på svärmor. Vi skulle jobba två och två och en av övningarna gick till så att den ena har ett band runt midjan och ska springa framåt medan den andra håller emot. Förstår ni? Det var jobbigare för henne än för mig, men kul var det.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Antingen ser jag Lyxfällan och sedan går i duschen eller så ser jag klart hockeyn och sedan går i duschen. Jag vet inte vad jag ska välja. Det bästa vore egentligen att gå i duschen på en gång för jag har två samtal som väntar.... Shit, nu kom jag precis på att jag lovade mamma att fixa en sak åt henne... Då blev det bestämt, det blir hockey och samtidigt fixa grejen till mamma och sedan duschen. Puh, tur att jag kom på det.

1 kommentar:

e|in sa...

Haha ja om så hade varit fallet ;P men ikke de, vi arbetar och står i! Hoppas allt ær bra på hemmafronten! Kramar!