fredag, oktober 23, 2009

beef on a friday night.

Biffarna blev inte så bra som jag hade tänkt mig, eller ja, jag har ju inte riktigt smakat dem än, men om man ska döma de för utsidan (vilket man egentligen inte ska) så ser de inte så aptitliga ut. Men, men det återstår att smaka dem senare. Annars får jag väl fara och köpa något annat. Hahaha...

Har även diskat undan och jag blir alltid lika förvånad när jag diskar efter några dagar, hur mycket som egentligen hamnar i diskhon. Jag är ensam hemma och är den enda som använder bestick, glas och porslin och det ser fan ut som att en hel familj på fem personer har varit här och ätit. Det är fan helt åt skogen. Jaja, nu är det i alla fall gjort. Ska försöka räta ut min stackars rygg innan det är dags att fara på jobbet för ett konstigt möte med chefen och sedan arbeta. Kul fredagkväll.

Inga kommentarer: