fredag, september 04, 2009

who let the dogs out?

Nu är jag på plats i huset och döm av min förvåning när det spelas hög rapmusik från badrummet. Det betyder inte att hundarna har party utan helt enkelt att Björn är hemma (han duschar därav musiken från badrummet). Att jag då behöver komma hit är otroligt, för han kan ju lika väl släppa ut hundarna, men sån är inte den lilla brodern. Nej, nej. Men jag klagar inte att vara här, trivs väldigt bra i det här huset och jag har redan hittat några filmer som jag kan se medan jag väntar på att svärmor ska sluta jobba.

Men jag tycker faktiskt synd om de små liven som måste gå utomhus för att göra sina behov. Visst de blev glada över att jag kom och ville ut på en gång, men lika fort ville de komma in. Men jag hoppas de har gjort sina behov under den lilla stund jag hade dem ute, annars tror jag faktiskt inte de gör något inne för de är så pass väluppfostrade, men nog måste det vara tråkigt att behöva gå ut för behoven en dag som denna... Jaja, slutpratat om det. Vilddjuren ligger på sina platser och tar det lugnt så jag ska göra detsamma.

Inga kommentarer: