tisdag, september 15, 2009

my best friend.

Jag ska inleda min sista vecka som tjugofyraåring med en liten roadtrip söderut. Jag ska in i skogen och hälsa på en liten och rolig flicka som jag vet har ett fint dockhus någonstans i gömmorna. Hon har även en liten plutt som är nästan en månad gammal som jag hade tänkt krama och snosa på. Jag tänkte även berätta roliga historier från när hans mamma var liten. Eller så väntar jag med dem tills han åtminstone kan sitta uppe själv. Jag ser fram emot en trevlig visit och om jag känner denna flicka rätt kommer vi att skratta. Massor. Det har vi alltid gjort. Vi har väldigt svårt att inte skratta och fnittra när vi är i samma rum (fråga våra familjer, de vet!). Så nu ska jag klä på mig och gasa neråt för att tillbringa tid med min äldsta och bästaste vän.

Dagar kvar:
5 6 7 8 9

1 kommentar:

J sa...

Så trevligt :) Hoppas resan går fint och ni myser på. Kram :)