onsdag, september 30, 2009

I won't let it stop me.

Har inte sovit bra inatt. Usch. Vaknade kring sju av att det kändes som att ryggen skulle gå av, försökte hitta en ställning som inte smärtade, men det var inte lätt. Sedan började idioterna klippa gräset kring halv åtta. Öronpropparna hjälpte föga. Ett tag funderade jag på att kliva upp och fara och träna redan då, men på något vis lyckades jag somna om.

Vaknade kring elva med en rygg som fortfarande var ajaj. Men istället för att bryta ihop och skita i allt klev jag upp och har precis ätit en ordentlig frukost och ska nu ställa mig och diska lite innan jag åker ut till Bersika för att träna. Jag känner att kommer jag bara igång med träningen kommer det gå lättare i fortsättningen. För jag måste träna. Speciellt ryggen för jag orkar inte ha så här ont var och varannan natt. Blä.

Inga kommentarer: