söndag, september 06, 2009

disappointment.

Matchen blev efter många nervösa minuter oavgjord. När det endast återstod nio sekunder av första halvlek gjorde vi 1-0. Helt galet! Jag tror tjejerna fick inspiration från Zlatan från gårdagens match. Men vi lyckades inte hålla undan och får ladda om för vinst på lördag. För vinst är ett måste om vi ska ta oss någonstans.

För min egen del blev det återigen besvikelse. Inte en enda spelminut fick jag. Inte en enda. Blir fan irriterad så in i helvete nu alltså. Sen att tränaren inte kan säga någonting heller gör ingenting bättre. Men jag ska prata med honom till veckan för min motivation är helt slut. Hur kul är det att träna, träna, träna utan att få utdelning?

Nu ska jag glömma allt detta och ta på mig mysbyxorna och mysa med älskade framför en film. Äntligen ska vi se Slumdog millionaire, som alla pratar om. Guld! Jo förresten, efter matchen åkte vi till svärföräldrarna mina och åt palt. Underbart! Mina svärföräldrar måste nog vara de bästa i hela världen. Jo, jag tror det.

1 kommentar:

Moa: sa...

Ah, var den bra Slumdog?! Har haft den liggandes här hemma i flera veckor men inte orkat se den än :P