torsdag, september 17, 2009

along came polly.

Tog en paus i städandet (okej, jag har tagit några pauser) och for på Dollarstore och handlade lite saker som behövs, däribland dammsugarpåsar och det blir alltid samma sak. Vad ska man ha för påsar? Men jag tog ett par som jag trodde skulle bli bra. Tror ni de passade? Nej. Men eftersom jag ibland får en släng av kreativitet löste det sig. Puh! Nu har jag bara en maskin i tvättstugan som strax ska rås om. Sen är det färdigt med stöket. För den här gången.

Middagen ska även göras och ätas. Sedan måste jag duscha och sen, sen får jag sätta mig i soffan och slappna av. Det har varit en bra dag. En mycket bra dag. Därför köpte jag en påse Polly på Dollarstore. Jag och Polly ska mysa i soffan ikväll framför tvn. Det ser jag fram emot. Ni vet, när sambon är borta då får man hitta andra att mysa med. Så är det.

Inga kommentarer: