torsdag, augusti 27, 2009

there's a lot of things to do.

Vaknade väldigt tidigt imorse. Speciellt när jag somnade sent. Men så kan det var ibland, börjar tankarna mala är det omöjligt att somna om. Det är mycket nu som ska ordnas och fixas inför skolstarten nästa vecka. Ja, just det har jag sagt det? Att jag ska börja plugga igen? Det är bara två fristående kurser, Engelska A och Pedagogik A. Känns både och faktiskt. Men jag ska fara dit nästa vecka och se hur det blir i alla fall.

Sen är det annat som ska fixas, typ hemmet. Har så mycket idéer och tankar om hur jag vill att våran lägenhet ska se ut, men det är så svårt att få allting som jag vill. Men jag har börjat bra, måste bara få tag i hyresvärden för att fråga lite frågor om vad man får och inte får göra. Spännande. Fan, jag tror jag måste klä på mig och fara och shoppa ännu mer. Det är inte bra att jag tjänar så mycket pengar, jag borde spara istället för att slösa. Men å andra sidan varför inte leva livet medan man kan? (Angående bilderna på gårdagens inköp, de är tagna så jag lägger nog in dem senare.)

Inga kommentarer: