onsdag, augusti 26, 2009

shop til' you drop.

Oj, oj, oj nu har jag flängt en hel del. Men jag har hunnit göra mycket, promenera, shoppa saker för att snygga till hemmet, shoppat en dataskärm till älskade (som jag nu börjar ångra för vad tror ni han kommer vilja göra när han kommer hem i helgen!?) och fyllt kylskåpet med mat och annat gott. Hade tänkt ta kort på allt det fina jag köpt, men jag har inte riktigt ork med det, så jag lovar härmed att försöka (haha, bra att ha "lova" och "försöka" i samma mening, snacka om gardering) göra det imorrn.

Nu ska jag istället pusta ut en stund (en mycket kort stund) i fåtöljen med en catalan (vet ni inte vad det är borde ni ta reda på det genast) och lite Loka innan jag ska iväg igen. Som vanligt är det jobbet som kallar och eftersom det är träning idag måste jag åka in lite tidigare än vanligt. Åh, just ja, pappa är i krokarna så vi ska försöka hinna klämma in en kram och ett hej någongång ikväll. Har nämligen inte sett min gamle far sedan början av förra sommaren. Det ni.

Inga kommentarer: