måndag, augusti 24, 2009

heaven is a place nearby...

Ny vecka, vilket innebär en vecka sedan vi förlorade en del av familjen. Känns lite tomt, men samtidigt skönt att han slipper ha ont längre. Drömde igårnatt om att jag skulle ringa honom för att prata lite, men insåg att han inte skulle svara. Det var jobbigt. Morfar, du finns i mina tankar varje dag, saknar dig...

Idag är det även årsdagen av en annan förlust, en del av en annan familj. Idag går mina tankar till personerna som idag för två år sedan förlorade en bror, son, pappa och vän. Att det idag är två år sedan är svårt att förstå, tiden går så fort. Men när jag ser all den glädje och lycka som denna familj har fått det senaste året vet jag att de mår bra och att han tittar ner på dem och skyddar dem från det onda. Han är med dem varje steg och varje andetag. Robert, ta hand om min morfar och ta hand om din familj som precis blivit en extra...

Inga kommentarer: