tisdag, augusti 04, 2009

great game.

Jag var en stolpträff ifrån att få göra matchens första mål. Men icket. Så typiskt, när mamma var på plats och allt. Men hon är med nästa vecka också så jag tar det då istället. Det var bara uppvärmning idag. Matchen vann vi i alla fall med 2-0. Yeay! Hade spelet i nästan hela matchen, men att göra mål var vi inte riktigt lika bra på. Men i andra lyckades vi göra två. Hade ju kunnat vara tre men det känns dumt att gräma sig när de andra tjejerna visade målvilja.

Har precis kommit ur duschen och det var nog en av de skönaste duscharna jag har varit med om. Underbart. Kroppen är lite stel och trött, så jag tror jag bara ska sitta eller ligga ner och se något på datorn eller tvn (är det något bra på tv? Måste nog kolla upp det...) för att sedan falla i en sömn som ska räcka långt imorrn, för jag är trött och behöver sovmorgon. Kan jag få det?

Inga kommentarer: