fredag, augusti 21, 2009

folding.

Puh, nu är jag inte lite varm. Fick ett litet ryck och ordnade upp i det kaos som jag inte orkade ta itu med tidigare i veckan. Diskning, dammsugning, röjning och vikning av tvätt och det var inte bara gårdagens handdukar och sängkläder utan jag hade en tvättpåse med sängkläder från en tidigare tvätt (många veckor sedan) men nu är det gjort. Eller ja, jag har lämnat lakanen tills älskade är hemma, det är så svårt att vika och dra dem ensam...

Nu måste jag fundera ut och göra någon middag att ta med till jobbet. Jag har faktiskt varit duktig i veckan och gjort mycket god och bra mat, men idag är fantastin dålig och ingredienserna inte så många, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Men jag ska gå och gräva lite i kyl/frys/skafferi och se om jag hittar något som duger. Åh, jag längtar så in i tusan efter min älskade, kan han komma hem typ nu?

Inga kommentarer: