måndag, juli 13, 2009

things to do and places to be.

Det är helt otroligt hur dagarna springer iväg. Idag har jag ätit frukost, diskat några kastruller och sedan suttit på balkongen i två timmar. Boken blev utläst vilket är lite jobbigt för nu har jag ingen bok att läsa. Men det löser sig nog. Nu måste jag snabbtorka mig, klä på mig, sedan väntar Bersika för att titta på några söta valpar och kanske även få sig en matbit. Sedan är jag på jobbet hela natten (jag läser VLT så det skulle inte förvåna mig om det blir just hela natten). Men jag är - som jag har sagt så många gånger förut - väldigt glad över mitt jobb som ger mig chansen att njuta på balkongen... Oj, nej det här hinner jag ju inte med.

3 kommentarer:

frida sa...

åh har dom valpar..så gulligt! :) såg btw att erat gamla hus i unbyn är till salu, kanske dags att slå till!? hehe hoppas de går bra på jobbe! kram

Jessi sa...

Hej hopp ... inne och kollar vad som händer ...
Jag börjar snart jobba så har du tråkigt så finns det en schäferpojke som kan underhålla dig med promissar ;)
Kram

J sa...

Ohh mysigt med valpisar.. Men det var inte de ni skulle/ville ta va?? Hare gott, puss