lördag, juli 04, 2009

qualitytime in the red cabbin.

Den här dagen har inte börjat bra och det känns som att det än så länge in har blivit bättre. Är trött, men kan inte sova och jag är ledsen över det halvtaskiga vädret. Dock ska jag vara glad att det inte regnar, men det är ändå tråkigt.

Snart drar jag till stugan för lite kvalitetstid med mamsen. Har försökt att få med mig lillebror och älskade, men det har inte lyckats. Men, men jag och mamma brukar ha kul ändå. Vi ska äta surströmming.. Mumma! Sen blir det väl lite spel och tv. Så mycket mer finns inte att göra och speciellt inte när vädret inte är soligt. Men det ska faktiskt bli rätt skönt att komma dit och bara ta det lugnt ett tag.

Men så att ni vet så kommer jag inte hem förrän imorrn, så ni behöver inte gå in flera gånger och se om jag uppdaterat för i stugan finns inget internet... Shit, hur ska jag klara det?