söndag, juli 12, 2009

good and bad.

Ikväll har jag gjort följande; vunnit i Buzz, spelat ölspel, poserat med dammsugare, dansat till MJ, trängts i kön till 1906 (det var helt galet, kravallstaketet höll på att rasa och hade det gjort det, hade vi dött och polisen tyckte inte det var deras jobb att göra något åt det), varit på killtoan, druckit alkohol, ätit lite strips och skrattat så in i tusan åt alla konstiga saker i bilen hem (Emmas hicka, konstiga kommentarer med mera). Så med andra ord har kvällen gått plus minus noll.

Nu ska jag tvätta bort kladdet i ansiktet och dricka en hel massa vatten. Sedan väntar kudden på sällskap och vem är jag att förneka den det? Förhoppningsvis blir det sol imorrn så att balkongen får sällskap också. Jag är väldigt social så jag ser gärna fram emot det.

Ps. Ja, detta är det andra fylleinlägget på denna blogg.

1 kommentar:

J sa...

Najs :) Dock typsikt att man missa så mkt i bilen hem.... Eller man missade ju hela bilresan hem :P PUSS, tack för ikväll :)