söndag, juli 19, 2009

deep-fried bananas is the shit!

Det blev Golden Dragon som blev middagsplatsen. Jag åt smördegsinbakad fläskfilé med kantarellsås och pommes frites, älskade valde inbakad kycklingfilé med västerbottensostsås och pommes frites. Mumma! Men det stannade faktiskt inte där, vi lyxade till med efterrätt också friterade bananer och glass (jag) och friterade ananas med glass (älskade). Åh, så sjukt gott. Men magen har ju verkligen fått sig en matchock så att röra på sig är inte det lättaste. Men då är det ju tur att jag inte ska röra så mycket på mig.

Har två alternativ att välja mellan; 1) sätta mig på balkongen och läsa eller 2) lägga mig i soffan och se någon serie. Även om ni kanske inte tror mig så kan jag säga att det är fifty-fifty på den. Men jag måste tyvärr ge er rätt, tror jag, soffan är skön och ögonen trötta. Tror inte det ger något att sätta sig och läsa för jag tror inte händelserna kommer att stanna och då måste jag ändå läsa om allting och hur mycket slöseri med tid är inte det? Jag hoppas på sol imorrn så att boken kan läsas då. Jaja, ta av mig finkläderna och lägga mig i soffan. Härliga, underbara dag!

Inga kommentarer: