fredag, juni 26, 2009

Yesterday you told me 'bout the blue, blue sky...

Temperaturen visar 24.4 i just detta nu och klockan är halv elva och termometern ligger för tillfället i skuggan. Behövs det så mycket mer? Vaknade av snarkningar återigen och försökte få honom att sluta. Men insåg att det inte är någon idé. Klockan skulle ringa tio och snarkningarna störde min sömn tio minuter innan, varför försöka somna om?

Hade tänkt ta en liten shoppingrunda på stan innan balkongen. Därför måste jag göra det nu för solen kommer ju som vanligt fram efter tolv och idag ska jag ligga ute så länge det är möjligt. Tyvärr jobbar jag ju ikväll så det blir inte så länge som det är möjligt innan solen försvinner bakom hörnet, men det kommer ändå bli några timmar. Kroppen ska bli brun, har ju att tävla med lillebror och då gäller det att ligga i.

Annars verkar det som att det är sant. Fortfarande svårt att förstå. Han har egentligen inte varit någon stor favorit, men favoriter till mig har haft honom som stor idol och det är dem jag tänker på. Men trots att han inte varit min favorit är han, förlåt var han, en av de största genom tiderna och det är alltid tråkigt när folk dör, även om ryktena om honom gör att jag har svårt att sörja. Rest in peace, King of Pop!

Inga kommentarer: