onsdag, juni 10, 2009

why is why so hard to ask?

Jag blir lite irriterad på saker och ting (vem blir inte det?). Idag är jag irriterad på två saker. Dels det faktum att vissa personer inte kan ge en anledning till varför den gör saker. Men det jag stör mig mest på är mig själv. Faktiskt. Varför ska jag vara så feg att konfrontera andra? Varför kan jag inte bara gå fram till personen och fråga varför? Om jag vill veta svaret så är ju det bästa att bara fråga, annars får jag kanske aldrig veta varför. Suck.

Jag är trött. Mycket trött. Men jag ska se minst ett till avsnitt av Cityakuten sen ska jag krypa ner under täcket och sova gott. Imorrn väntar sista innebandyn innan sommaren. Tråkigt och ledsamt. Men vi drar ju igång igen till hösten så det är ju inte helt slut. Puh! Men som sagt, det är imorrn. Nu väntar personalen på akuten i Chicago sedan sängen.

Inga kommentarer: