lördag, juni 13, 2009

who's Stanley?

Nu är tidningen på väg. Det blev lite tajt om plats i slutet men återigen kom min tänkande sida fram. Det känns ganska skönt att den dyker upp så där när jag behöver den mest. Annars brukar den hålla sig borta mest hela tiden. Nu ska jag bara vänta på att tidningen ska skickas, vilket har börjat ta längre tid än förut, varför vet jag inte, men konstigt är det. Sen måste jag även vänta på min kära vän Valentin för jag har lovat att skjutsa hem honom.

Sen funderar jag på att se Stanley Cup-finalen inatt (sjunde avgörande mellan Detroit-Pittsburgh). Den börjar två och jag brukar ändå vara vaken vid den tiden när jag har jobbat, så varför inte? Sen om jag ser hela är fortfarande osett, men så länge det bästa händer i början gör det ju inget om jag somnar efter en stund. Men vi får se hur jag känner mig när jag kommer hem. Jag har då fått ett konstigt nattligt sug efter choklad. Är det värt att stanna på Statoil och förbruka pengar på sånt den här tiden?

Inga kommentarer: