onsdag, juni 03, 2009

where are all the episodes?

Har ingenting av intresse att förtälja. Men dagen har börjat som vanligt skulle man kunna säga. Vakna, toa, internet, frukost, dock byttes serierna på datorn ut mot Våra bästa år på tv och sen har jag även varit och gjort lite ärenden. Mitt Visa-kort är på väg att gå av så istället för att vänta tills detta händer har jag beställt ett nytt. Glödlampor har blivit inhandlade, igår gick lampan på toaletten och det är inte så kul. Sen har det inte hänt så mycket annat.

Fick bara hem typ nio avsnitt av fjärde säsongen och hittar inte fler, så jag vet inte alls vad jag ska göra av den här dagen. Leta vidare är i alla fall en sak, men hittar jag inga avsnitt vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till. Jag funderar dock starkt på att måla cykeln, men ids jag det?

Inga kommentarer: