måndag, juni 08, 2009

what will it be today?

Vaknade lite efter åtta imorse och det är nästan i det tidigaste laget. Men å andra sidan tror jag att jag har fått sova en hel natt (har då inget minne av att jag har vaknat) och det innebär att jag faktiskt har fått nästan åtta timmars sömn och att sova åtta timmar i sträck är inte vanligt för fröken så kanske jag ska vara glad åt detta?

Solen skiner ute och min första tanke när jag såg vad klockan var, var en promenad. Men hej, jag spelade faktiskt match igår och har träning ikväll. Visst är det skönt med promenad. Men är man lite sliten och krasslig är det dumt att göra mer än man måste. Så det blir lite frukost och sedan kanske solen finns kvar på himlen (och inga moln) och då kanske jag kan ta mig ut och göra något. Har ingenting planerat idag (förutom träningen då förstås) så allt kan hända.

Måste bara få återknyta till gårdagen, det är rätt så kul att läsa tidningen när man vaknar på morgonen och är lite trött. Nu ska jag göra mig lite frukost.

Inga kommentarer: