lördag, juni 13, 2009

what to do on a saturday night?


Så där ja. Jag blir så irriterad att det alltid ligger kläder på golvet i sovrummet. Förut brukade jag alltid skylla på älskade, men jag måste tyvärr inse att det är mestadels mina kläder som ligger och skräpar. Det är hemskt, men sant. Men nu är det klädfritt i alla fall tills ikväll då kläderna åker av igen.

Dagen har jag spenderat på stan med Elin, Sandra och Jonna. Lunch, glass och lite shopping. Hittade en fin tröja på Vila (visar bild senare). En mycket trevlig dag. Vad kvällen ska innehålla är ännu inte helt bestämt. Det pratas om fest, men jag vet inte om jag är så sugen. Kanske om jag lägger mig i soffan och vilar en stund och avvaktar, kanske suget kommer. Annars får jag väl helt enkelt ligga kvar i soffan och njuta av ensamheten. Älskade jobbar och Chrille är hemma i Arvidsjaur. Hur ofta kommer det vara ensamt hemma i sommar?