torsdag, juni 11, 2009

time for some real playing.

Varför kommer inte sommaren tillbaka? Jag hann ju inte njuta av det varma och vackra vädret när det var här för någon vecka sedan. Det är så orättvist. Men å andra sidan har jag hela den här dagen uppbokad så jag hade inte haft tid att njuta om det varit varmt och vackert väder. Men det hade ju ändå varit trevligt om sommaren kunde komma. Imorrn?

Om en timme åker jag iväg för att spela säsongens sista innebandy. De senaste gånger jag spelat har jag varit loj och inte riktigt tagit ut mig ordentligt. Hade tänkt ändra på det idag. Träningen igår var rätt så lugn så någon trötthet efter den finns inte och eftersom det är studentvecka och många i laget tillhör den lyckliga skaran som tar studenten är det heller ingen träning ikväll. Så vad väntar jag på? Ut och kör för helvete!

Inga kommentarer: