söndag, juni 21, 2009

pigs and swines.

Jag hade verkligen inte behövt vara på jobbet redan klockan fyra. Nästa gång det är söndagsträning halv sex och jag jobbar ska jag komma ihåg det. Medan jag har varit borta hade det kommit tre sidor, varav en sida är meningslös att ha med i tidningen och de andra två sidorna ska jag inte läsa själv. Tokigt. Men jag har fått debatten från FK, så jag ska väl gå och läsa in den så att jag har något att göra.

Träningen gick annars väldigt bra, förutom att bulan på smalbenet sitter väldigt dåligt till när man ska spela fotboll. Men förhoppningsvis är den någorlunda försvunnen på onsdag, annars blir det jobbigt. Men å andra sidan, har man klarat av att spela en hel match med en bruten arm ska väl en liten bula på smalbenet inte vara några problem... Nu ska jag gå och läsa om grisar som blir behandlade som svin! (De är fyndiga i Dalarna.)

Inga kommentarer: