torsdag, juni 25, 2009

"Oh, that's funny, I'm listening in mine."

Vaknade av att älskade sa: men jag jobbar ju ikväll! Har för mig att jag svarade någonting innan jag vaknade. Det visade sig att älskade pratade i sömnen. Söt. Försökte somna om men insåg att klockan var tio så varför inte kliva upp? Räkningarna blev betalda och lite yoghurt trillade ner i magen.

Nu ska jag och min blå-lila (hej, kameleonten!) fot (som har börjat göra lite, lite ont) ta med oss älskade och åka ut till havsbadet för lunch och lite mys. Vädret tillåter detta och det blir inte mycket egentid för oss denna sommar, så det är bäst att passa på när chansen ges. Ni som läser detta sitter förmodligen inomhus, så då ber jag er genast att stänga ner och GÅ UT! Ja, det gäller ju förstås er som har lika vackert väder som oss om någon av er har skitväder kan ni få stanna inne.

Inga kommentarer: