torsdag, juni 18, 2009

no friends tonight.

Jag är verkligen helt slut. Fyra dagar med fotboll och två dagar med jobb (samtidigt). Det kan ta knäcken på vem som helst. Men som tur är tar det inte knäcken på mig. I alla fall inte helt. Snart ska jag krypa under täcket och denna kväll tänker inte slå på några Vänner-avsnitt (nej, jag är inte sjuk), utan jag tänker läsa lite i boken jag började på tidigare och innan sömnen tar över alltför mycket pluggar jag in öronpropparna och förhoppningsvis får jag sova ut imorgon. Tänk så härligt att vakna utvilad till en dag utan måsten. Vore inte det underbart?

1 kommentar:

Maria sa...

Vad skön att öronproppar finns. Så skönt att plugga in dem när man ska sova och stänga ute alla ljud. Själv sover jag alltid med öronproppar. Blev örjade när jag bodde i en lyhörd lägenhet och sen så har det bara fortsatt av ren vana