torsdag, juni 25, 2009

a LOVEly day.

Vilken underbar dag det här har varit. Lunch och mys på havsbadet med älsklingen. Lunchen var däremot inte så bra. Pastasallad med grillad kyckling och sweet chili-sås. So far so good. Men den innehöll någon enstaka lite paprikabit (tunna var de), inte så många skruvmakaroner (dock i olika färger) och tre kycklingbitar. Allt detta för 70 kronor. Det är ju hemskt. Men bortsett från det var det mysigt.

Sen återvände vi hem och stekte lite på balkongen. Yes, älskade låg ute han med trots att han inte tycker om det. Sen hann vi även en snabbis till Bersika för att svärmor skulle laga älskades jobbarbyxor som spruckit (han råkade kliva i dem igår, hur han nu lyckades med det) och vi fick oss även lite mjukglass i magarna. En heldag tillsammans. Det var på tiden.

Nu ska jag ringa ett samtal och ordna upp lite saker inför imorgon, sedan måste jag nog värma mig lite mat och ikväll väntas allsvensk fotboll. Pitetjejerna tar emot Djurgården och min mycket snälla kollega Maria gav mig två fribiljetter och eftersom båda mina sambosar jobbar får Sandra den ena biljetten. Ibland är jag bra snäll.