söndag, juni 14, 2009

it was the year of 1906...

Det blev fest igår. Först fix och trix hos Elin, där vi helt plötsligt insåg att klockan var nio. Traskade vidare mot Lindberg där pojkarna hade hittat formen. I alla fall några av dem. Mycket skratt och alkohol blev sedan 1906. Jag kan säga er att jag har inte festat på mer än en månad och därför inte heller varit på krogen och jag brukar aldrig tycka om 1906, men jag hade en väldigt trevlig kväll, det var lite mycket folk men det är sånt man får räkna med på det stället. Det blev lite dans, kisspaus på killarnas (de blev överlyckliga) och en massa, massa prat utomhus.

Däremot slutade kvällen lite mindre dåligt. När vi satt på Max för nattamat kom illamåendet smygande och jag trodde det skulle bli en natt på toagolvet. Men jag hade tur, illamåendet försvann litegrann efter sminkborttagning, tandborstning och lite mer vatten. Skönt. Nu ska jag ta en alvedon och äta frukost. Sedan blir det soffan och en massa vatten. Träning om drygt fyra och en halv timme. Great!

Inga kommentarer: