fredag, juni 05, 2009

I'll show mine if you show yours.

Hur ser en bra fredagsmorgon ut? Solsken, värme, frukost på sängen? Neeeej! Näsan full med snor, rethosta som gör en vansinnig, mulet väder och lite kyligt och frukost får man göra själv om man ska ha någon. Så, ser en bra fredagsmorgon ut... Suck och stön vilken dag. Det enda som glädjer mig är att det inte är sol ute. Har jag blivit konstig? Svar, nej, jag är fortfarande lika konstig som alltid. Men om det varit sol ute hade dagens sysslor inte varit så lockande, haha, ja inte för att de lockar hursomhelst, men de måste göras. Idag ska vi nämligen städa och röja upp i vårat kaotiska hem. Det har blivit uppskjutet alldeles för länge och nu finns det ingen återvändo. Så nu ska jag äta frukost och sedan hoppa på älskade för om jag måste städa, så ska han också göra det!

Inga kommentarer: