onsdag, juni 17, 2009

flower power.

Mina ärenden är gjorda och äntligen har jag internet på mobilen. Det har tagit länge, men som jag brukar säga bättre sent än aldrig. Nu ska jag bara lära mig hur man mobilbloggar så kommer jag uppdatera typ hela tiden. Kul va?

Har även inhandlat öronproppar för imorrn hade jag tänkt sova länge. Även om jag vet att jag blir irriterad när jag sover för länge. Men jag känner verkligen att jag måste få en dags sovmorgon i alla fall, annars kommer jag bli tokig och tokig orkar jag inte vara just nu.

Solen verkar inte vilja visa sig tillräckligt, vilket jag tycker är jättetaskigt. Men jag köpte blomjord så jag får väl ge blomman lite kärlek annars dör den ifrån mig och jag har haft den blomman sen jättelänge och det vore som att förlora en nära vän. Usch!

2 kommentarer:

J sa...

Najs med earplugs.. Hoppas d funkar ;)

J sa...

Gör det säkert ;) Mellan 6 och 8 typ.. Slutar 5 så.. :) Ledig imorgon eller? PUSS