lördag, juni 20, 2009

a day with the family.

Ni som följer den här bloggen vet att det kommer en uppdatering varje dag (ibland många gånger om dagen) och ni kanske har saknat en uppdatering idag? Vad vet jag. Men jag har haft fullt upp. Morgonen var lite sliten, men det ordnade upp sig med lite frukost. Sedan bar det av till stugan där familj och lite släkt väntade. Eller väntade gjorde de inte, i alla fall inte på mig, det var nog snarare hamburgarna som låg på grillen de väntade på.

I stugan blev det tårta, godis, grillat, chips, läsk och en massa, massa skratt. Precis som det brukar vara när hela familjen träffas. Det har faktiskt varit en riktigt skön dag, med natur och frisk luft istället för datorns surr. Hade jag inte varit så hemmakär hade jag nog kanske stannat över natten. Men jag kände att min egen säng lockade och att vakna hemma är alltid bäst.

Jag är riktigt trött, men så klart hade jag tänkt hinna med några avsnitt av Cityakuten innan blir det sängen. Men jag tror jag ska hämta mig lite vatten innan det bär av till akuten, magen behöver lite lugn och ro efter allt svullande. Att man får plats med så mycket i en sån liten mage, det är helt otroligt.

Inga kommentarer: