lördag, juni 06, 2009

all water.

Som jag har druckit ikväll. Oj, oj, oj! Ja, alltså vatten naturligtvis. Match imorrn och då kan (läs: får) man inte dricka alkohol. Men det gör varken eller för mig egentligen. Eller idag hade det faktiskt varit trevligt att dricka lite och sälla sig till de andra. Söta Elin tog sjuksköterskeexamen igår och firade detta med en liten tillställning. De andra var väldigt fulla, men jag, Sandra och Johanna (Sandra spelar med mig och Johanna har match i Helsingborg (Stattena) imorrn) var ordentliga och drack endast vatten.

Fotbollen såg vi också, men jag vet inte om jag ids skriva något om den för det var katastrof från avspark till avblåsning. Usch! Nu väntar snart en äggmacka med kaviar och lite Vänner. Sedan blir det sängen för fröken. Även om matchen inte är förrän 17.00 imorrn är det viktigt att lägga sig i tid så att kroppen får vila sig. Jaja, det blir senare, nu är det äggsmörgås och skratt som väntar.