söndag, maj 24, 2009

you win some, you lose some.

Nä, ni höll inte tummarna tillräckligt hårt. Eller ni gjorde det de första fyrtiofem minuterna tror jag, men vad hände sen? I paus ledde vi med 3-2, men efter pausen hände någonting. Matchen slutade med en 5-3-förlust. Typiskt. Själv fick jag drygt tjugotvå minuters speltid. Det var väl lite lite om ni frågar mig, men samtidigt är det bättre än ingenting alls. Men det kändes bra att spela match igen och jag kände att jag hade koll och någorlunda kontroll (alltid något att förbättra). Bådar gott inför fortsättningen.

Nu ska jag duscha av mig all svett och sedan hoppas jag på en film-/myskväll med älskade. Glass och jordgubbar ska jag då äta hur kvällen än blir. Men nog är det mysigare att äta jordgubbar och glass tillsammans med någon annan och speciellt med någon man tycker mycket om.

1 kommentar:

Fam Wallbing sa...

attans bananer då ... men nästa gång då f-n vinner ni !!
visst är han go lillkillen ... mammas sockergryn =)