fredag, maj 29, 2009

a whole day with mom.

Det blev en heldag med bilen och mamma. Det var inte riktigt det jag hade tänkt mig från början, men å andra sidan hade jag ingenting annat inplanerat så det gjorde inte alltför mycket. Jag har faktiskt varit duktig och fotograferat en massa idag, men eftersom jag sitter på jobbet lägger jag upp bilder senare. Alltså inte senare idag utan snarare imorrn. Kanske. Jag kände mig som en turist i Boden när jag gick runt och fotade affärerna vi var inne på och annat grejs. Men det är alltid kul med bilder.

Nu sitter jag som sagt på jobbet och imorrn är det jämtlänningarna som får äran att lyssna på min röst när de vaknar och vill ha senaste nytt. En ganska tråkig tidning, men positivt är att jag brukar vara färdig tidigt och det är bra. För imorrn är det match och tidig uppstigning och att vara trött när det är match är inte bra. Jaja, nog pratat, jag ska surfa runt lite i väntan på fler sidor, har bara fått en och det känns onödigt att gå till studion med bara en sida.

Inga kommentarer: