torsdag, maj 14, 2009

sunnyside up...

Innebandyn var inte lika kul som det brukar. Men det svårt att få till ett ordentligt spel när man endast är fem personer som spelar. Det blev mest lite lall och lek, men det var lite roligt ändå och det blev några mål från min klubba också och det är ju aldrig tråkigt. Däremot glömde jag snuset hemma så jag fick spela utan. Det blev inte lika jobbigt som jag trodde det skulle bli, men det är ju ändå lite förargligt att glömma dosan, eller?

Sen har jag suttit på balkongen från kvart i två till alldeles för en stund sen. Underbart, underbart! Hade kunnat sitta ännu längre eftersom solen fortfarande är på balkongen, men jag insåg att det kanske får vara nog eftersom jag ska träna ikväll och huvudet kan bli lite tungt av mycket sol och jag vill att träningen ska gå bättre idag än den gjorde igår. Så nu ska jag lägga mig i soffan en stund och vila ögonen så att tröttheten inte följer med. Avslutar med lite fina bilder från idag.

Haha, jag undrar varför jag alltid ser så sur ut
när jag ska ta kort på mig själv?!
Men visst ser det härligt ut?

Underbara dag!

"Nu grönskar det uti dalens famn..."

Inga kommentarer: