onsdag, maj 13, 2009

signed, sealed, delivered.

Puh, äntligen är tidningen på väg mot Kaknästornet för att sedan hamna i prenumeranternas apparater. Det blev lite halvstressigt på slutet på grund av en sida som inte ville hitta hit, men det löste sig tack vare att jag är så fruktansvärt kreativ. Men nog hade det varit skönt om sidan hade kommit tidigare. Men, men jag har ju arbetstid till klockan ett, så varför inte utnyttja den för en gångs skull?

Känner mig mycket trött just nu. Det blev ju en tidig morgon så det är ju kanske inte så konstigt. Förhoppningsvis får jag sova lite längre imorrn, men samtidigt inte för länge så att jag blir på dåligt humör. Ja, fast i och för sig så kan jag ju bara gå ut på en skön och lugn promenad om jag inte kan sova eller det förutsätter ju att vädret tillåter det. Jaja, nu ska jag sluta svamla för det är mycket trötthet som styr nu. Inte bra.

Inga kommentarer: