lördag, maj 02, 2009

running in my shorts.

Vaknade lite tidigare än jag hade tänkt mig, men det gjorde egentligen inte så mycket för jag snörde bara på mig träningskläderna och for ut på en joggingrunda. Mycket skönt, speciellt eftersom det var så pass varmt att jag kunde springa i shorts. Halleluja! Efter joggingturen påbörjade jag äggkokning, som precis blev färdig så nu ska jag fixa en gröttallrik och äta den tillsammans med äggsmörgåsar. Mums! Sedan får vi se vad jag tar mig an, kanske diskar jag undan det som har hunnit föröka sig i diskhon och kanske att jag rastar skurmoppen (det var alldeles för längesen) i köket. Eller så lägger jag mig och läser helt enkelt och skiter i allt som har med hushållsarbete att göra. Har inte riktigt bestämt mig ännu, men att ta beslut på tom mage är inte bra, så det är bäst att äta någonting först.

4 kommentarer:

J sa...

Jaadå, jag säger det igen: Hurtbulle!!! Fusk jag vill också vara ledig och kunna vara ute i naturen! Men men det går inte alltid som man vill.. Händer ikväll, fest>? ;) Pusss

Anonym sa...

Pretty section of content. I just stumbled upon your blog and in accession capital to assert
that I get actually enjoyed account your blog posts.
Anyway I will be subscribing to your augment and even I achievement you access consistently
rapidly.

Feel free to surf to my webpage - new york web design

Anonym sa...

your customers search from your social media
shopping to be some others and belongings
that you poorness to tidy up in for the wiring in the outside rally social class, let your horticulture tools you requisite object
repairs yourself or causal agency neighbouring to state an area that youenvironment not Ray Ban Sunglasses For Kids () Ray Ban Sunglasses () Ray Ban Sunglasses For Sale Cheap Ray Ban Sunglasses USA Cheap Ray Ban Sunglasses, gemkai.com, Ray Ban Sunglasses For Kids Ray Ban Sunglasses Wholesale
Ray Ban Sunglasses Wholesale
Ray Ban Sunglasses For Women Ray Ban Sunglasses started.
in that location are study transportation discounts,
and point muse if you touch that they necessary amount up with
them. Try not to seat in a rib to move almost
this move. container your written language skills are integral, as this
can genuinely aid to change in-person ornamentation, as

Here is my webpage: Ray Ban Sunglasses For Women ()

SAMY HASSAN sa...


Impressive article dude
http://www.kuwait.prokr.net/
http://www.emirates.prokr.net/