fredag, maj 08, 2009

"Ring damn it! Ring!"

Kanada blev ett alldeles för stort motstånd för svenskarna. De blågula får istället kämpa om bronsmedaljen mot USA. Däremot blir finalmatchen en riktig höjdare, Ryssland-Kanada kan bli en smutsig historia. Jag hoppas att detta var Bengt-Åkes sista turnering som svensk coach för det behövs förnyelse och någon som kan matcha lite bättre, jag menar var fanns Oduya i powerplayspelet?

Jag lämnade killarna så att de får spela bort lite pengar utan mig som hänger där. Men jag gissar på att det ringer i telefonen om några timmar om hämtning för det pratades om krogen. Därför ska jag krypa upp i soffan och mysa en stund och försöka hålla mig vaken för det finns inget värre än att bli väckt av telefonen. Speciellt inte när man precis somnat.

Inga kommentarer: