torsdag, maj 21, 2009

a red day.

Imorse blev det konstigt. Jag vaknade av snarkningar och ryggont, det brukar bara vara ett av dem, aldrig både och. Det är konstigt. Men jag tog en promenad i solskenet och har precis fått mig lite havregrynsgröt, så på lite bättre humör är jag. Snart hade jag tänkt skruva fast däcket på cykeln, eller jag ska i alla fall prova om jag kan skruva fast det. Men hur svårt kan det vara?

Sen hoppas jag att den blåa himlen och solskenet håller sig kvar för jag vill inte ha en lika tråkig dag som jag hade igår. Usch! Fast å andra sidan, det är ju torsdag idag så det brukar ju vara en bra dag. Innebandyn är tyvärr inställd (på grund av den röda dagen) men annars ska det väl inte vara så annorlunda. Det väntas faktiskt lite roligheter idag, men om detta berättar jag senare när det har hänt. Nu ska jag ta verktygen och leka lite cykelmekaniker!

Inga kommentarer: