onsdag, maj 06, 2009

paper here and paper there...

Har faktiskt gjort lite nytta. Har länge tänkt att jag skulle gå igenom lite papper och annat som legat och drällt i ett av köksskåpen, men har som aldrig idats. Men så idag när regnet håller mig fånge i mitt eget hus, kände jag att det var dags för lite organisering. Det tog nästan en hel timme att sortera alla papper och grejs som legat där sen början av året (i alla fall mina papper, Mickes har legat sen han flyttade in i mars förra året).

Hade även tänkt organisera min garderob, för det ser ut som ett virrvarr där inne, men jag blev lite less av allt sorterande så jag tror jag tar garderoben senare eller en annan dag. Nu ska jag lägga mig ner en stund igen och slappna av, sen måste jag äta någon lunch, men vad ska jag äta?

Inga kommentarer: