måndag, maj 18, 2009

on a blanket in the sun.

Det blev en konstig båtresa. Dels var jag tvungen att åka och hämta älskade precis innan jag skulle kliva ombord, lyckligtvis väntade de på mig så att jag skulle hinna med och dels somnade jag nästan innan vi ens kommit oss iväg. Konstigt det där, men kanske gör jag om resan en annan kväll och kanske jag då är vaken hela tiden. Vem vet?

Idag är himlen återigen blå och temperaturen arbetar sig uppåt, så idag blir det en filt i gräset för att jämna ut brännan (är det någon som läser detta och inte har något att göra, hör av er, det finns plats för er också). Men först måste jag äta frukost, magen lever om och har gjort så ett tag, men jag tänkte göra bort mitt morgonsurf innan frukosten. Sen ska jag diska innan ryggen för sin beskärda del av sol... Jo, just det, gårdagens match slutade med förlust, 5-2. Inte bra och tydligen kom det röda kortet fram, för båda lagen, men det är ju aldrig kul. Jaja, nya tag på söndag och då är förhoppningsvis jag med i laget. Nu, frukost!

2 kommentarer:

J sa...

Jaa jag kände mig gode duktig faktiskt :) Hehe. Skont att sola lite, har det varit härligt.. :) Kram på dig..

J sa...

Ojdå.. Det var ju inge bra :S Jasså du bränner dig där lättast. Jag vet då inte.. Jaadu jag har inte bestämt mig vad som händer.. Blir det sola för dig?? PUSS