onsdag, maj 27, 2009

not a very good start.

Jaha, då var det onsdag då. Det är skittrist väder ute idag, så jag tror att jag stannar inomhus, inte för att jag hade tänkt vara utomhus idag. Eller efter att ha vaknat och känt efter i min konstiga kropp bestämde jag mig för en inomhusdag redan innan jag såg vädret (visserligen visste jag vad det var för väder redan igår, men det hör inte hit). Ryggen är inte bra idag heller och det dumma med all denna smärta är att den går runt. Alltså det är som ett band runt ryggen och på framsidan och den ligger högre upp än i går, det är inte roligt. Suck.

Men medan jag är inomhus idag ska jag hålla koll på Gert Fylking och Robert Aschberg och deras promenad genom Sverige. De ska komma till Piteå idag och jag måste hålla koll var de ska starta morgondagens promenad för jag och Jonna ska följa med (för visst är du fortfarande på, Jonna?), det känns riktigt kul, men jag vet inte hur långt vi kommer att orka följa med, men jag ska då gå så långt det går, har ju fotbollsträning på kvällen så jag får inte ta ut mig alltför mycket, men en bra bit ska jag väl kunna promenera. Jaja, nu måste jag äta frukost och sätta mig med massagedynan en stund. Jag hoppas dagen blir bättre än vad den hittills har varit. Suck.

2 kommentarer:

J sa...

ja men det vore skoj. Bara jag vet när och var.. :P Haha :)Hade tyvärr hunnit glömma det men minns nu ;) PUSSS

Caitlin sa...

hej fin blogg du har =)