fredag, maj 22, 2009

not so good after all.

Okej, jag erkänner. Gårdagens mekande var inte så bra som jag trodde. Idag har jag och älskade cyklat in till stan för att äta lunch eftersom det är fint väder och vi har varsin cykel. Men det visade sig ganska snabbt att jag inte alls varit så duktig som jag trodde. Grejen som jag trodde inte var så viktig, visade sig vara väldigt viktig. Men vi tog oss in till stan. Däremot på hemvägen lossnade kedjan och när älskade skulle fixa såg han att jag inte skruvat åt däcket ordentligt, så jag ska vara väldigt glad att däcket inte lossnade under färden. Så mycket för att vara duktig.

Men det var ändå väldigt mysigt att cykla in till stan och äta en god lunch (som inte såg god ut, men faktiskt var det) och sen fick jag även träffa mamma Fia och hennes underbara dotter Meya. Tyvärr sov lillan när jag träffade dem, men jag ska försöka hälsa på när hon är vaken. Nu håller en fiskgratäng på att göra sig i ugnen, sen väntar arbetet hela kvällen. Jag hade tänkt cykla idag (Micke behöver bilen så det är bara därför), men jag tror jag tar älskades cykel för jag vågar inte riktigt ta min egen.

Inga kommentarer: