måndag, maj 18, 2009

me and the bumlebees.

Dagens solsällskap...
I nästan två timmar låg jag på en filt nedanför balkongen och solade ryggen. Det resulterade i att ryggen har fått sig lite färg, men ändå inte tillräckligt för att kunna mäta sig med framtiden (men det kommer), men det resulterade också i att min rygg har bränt sig lite. Det sved lite, lite tidigare, men en kall handduk en stund gjorde susen. Jag ska försöka bli bättre på att smörja in just ryggen för det är den som oftast tar den värsta smällen. Men, men...

Om två timmar är det träning som gäller och jag är grymt laddad och hoppas att alla kroppsdelarna håller sig i schack för jag orkar inte med mer ont i fotleder och annat. Däremot känner jag att jag nog måste ta en alvedon och dricka lite vatten för en hel dag i solen gör att huvudet blir lite tungt och att träna med ett tungt huvud är inte kul. Men först tänkte jag ta ett extra skift på akuten för jag behöver lite sällskap och något att göra sista timmen innan kroppen ska få arbeta.

Inga kommentarer: