tisdag, maj 05, 2009

makeover.

Just nu sitter jag i en datasal på skolan och vaktar några stackars studenter som sitter och ska göra en hemsida (eller något liknande). Det är alltså det som är dagens tenta. Här ska jag sitta hela dagen (men förhoppningsvis sitter de inte hela tiden ut). Jag var smart och tog med min egen dator och kopplade upp mig på skolans internet. Nog hade jag kunnat sitta på någon av skolan datorer, men hur kul är det? Nu har jag ju fått hem dagens alla avsnitt och det känns bra för nu har jag något att titta på medan jag vaktar.

Ja, sen kanske ni ser att jag har gjort om bloggen och den här gången skulle jag väldigt gärna vilja ha lite omdömen. Eftersom min otroliga hjärna inte kan lagra så mycket gammalt har kunskaper i photoshop och andra bildhanteringsprogram fallit bort och därför är headern gjord i paint (man ska inte underskatta paint) så om ni tycker den är konstig, så är den helt enkelt det. Jaja, jag ska se något av avsnitten istället för att sitta här och prata (läs: skriva) strunt.

2 kommentarer:

J sa...

Paint är kuuung ;)

Sandra L sa...

Snygg header Anna...fan jag vill också kunna göra sådär fina headers...vet it alls hur man gör...tjing