lördag, maj 23, 2009

todays colour is grey.

Vad är det egentligen som händer med vädret? Imorse vaknade jag till gråa och tunga moln. Det sprack dock upp och det regnade bara lite medan jag, Elin och Natta var och såg fotboll i Bersika (riktigt tråkig match, men pojkarna vann i alla fall). Men nu när jag åkte till Coop för att handla lite lunch och annat grejs kom molnen tillbaka och nu var de ännu större och regnet piskade på rutan och jag tror även det kom lite hagel (såg i alla fall ut som det). Men nu verkar det vara lugnt igen. Dock fortfarande grått och trist. Men vad händer?

Men eftersom utomhus inte är kul när det är så här är jag glad att det finns så många avsnitt av Cityakuten. Hade dock velat fara upp till Ankars en sväng och hälsa på "hemvändarna", men jag avvaktar och ser om vädret blir bättre. Jaja, det var som vanligt inget särskilt jag ville. Måste återgå till akuten nu.

Inga kommentarer: