måndag, maj 04, 2009

"I will buy you some Adidas..."

Nu har jag fått mig en ny bikini, nytt lypsyl och en tejprulle till foten. Inhandlade även nya fotbollssockar (måste vara adidas och jag hade bara puma), hårborttagningskräm (benen är inte att leka med) och hårband att ha när jag jagar boll. Det hann även bli en glass med Jonna. Mycket trevligt. Nu sitter jag i soffan och kollar bloggar och annat medan svenskarna kör över fransmännen (någon som är förvånad?) i hockey-VM. Om en stund ska jag börja med middagen, äppelbiffar (köttfärsbiffar), potatis och lingonsås (lingonsylt och gräddfil). Mumma! Jag ska även börja spåna på en ny "header" till bloggen för nu känner jag för en förändring, så förhoppningsvis ser den annorlunda ut om ett tag.

1 kommentar:

Moa: sa...

Får du hårbortt. krämen att funka? Jag har aldrig lyckats med det, hur svårt kan det va liksom.. Skulle va j-vligt nice här, är endast det elelr vaxning som gäller eg om man inte vill raka benen stup i kvarten :) Kram!